Το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων και την θωράκιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών ζήτησαν η ΕΛΜΕ Τρικάλων και ο Συλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Τρικάλων

Το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων και η θωράκιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών βρέθηκαν στο επίκεντρο της κινητοποίησης που διοργάνωσε Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων και η ΕΛΜΕ Τρικάλων.


Η κινητοποίηση έγινε στην πλατεία Ρήγα Φεραίου, στο πλαίσιο των κοινών δράσεων που έχουν αποφασιστεί από τους Τρικαλινούς εκπαιδευτικούς με κυριότερα αιτήματα τη μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα, ουσιαστική μέριμνα για την εύρεση χώρων που θα λειτουργήσουν ως σχολικές αίθουσες, μαζικό και προσβάσιμο για όλους εμβολιασμό, χωρίς αστερίσκους και υποσημειώσεις, διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων δωρεάν τεστ σε όλους τους συναδέλφους αλλά και στους μαθητές, ώστε να υπάρχει ουσιαστικός υγειονομικός έλεγχος και παράλληλα υγειονομική επιτήρηση των σχολικών μονάδων, μέτρα στήριξης του δημόσιου τομέα της Υγείας με ενίσχυση σε προσωπικό και υποδομές, αυξημένες προσλήψεις αναπληρωτών για την κάλυψη όλων των απαραίτητων εκπαιδευτικών αναγκών σε όλες τις ειδικότητες και όλες τις δομές.

Παράλληλη στήριξη για όλους τους μαθητές που αποδεδειγμένα τη χρειάζονται, αυξημένη χρηματοδότηση για την κάλυψη όλων των αναγκαίων μέσων προστασίας και καθαριότητας από το κράτος (δωρεάν μέσα ατομικής προστασίας πχ μάσκες, αντισηπτικά κλπ) και προσλήψεις μόνιμου προσωπικού καθαριότητας για να καλύψουν τις αυξημένες ανάγκες λόγω covid-19, καθώς και την άμεση λήψη συγκεκριμένων εκπαιδευτικών – παιδαγωγικών μέτρων για την αντιμετώπιση των σύνθετων μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που έχει δημιουργήσει η πανδημία, η αναστολή λειτουργίας των σχολείων και η πολύμηνη τηλεκπαίδευση, με παράλληλο περιορισμό της ύλης των μαθημάτων ώστε να καταστεί δυνατή η κάλυψη όλων των μαθησιακών «κενών».

χαλβάς Γούναρης
roz-panthiras-adv1
adv-magika-grammata
banner_jonnys

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *