Διεύθυνση Τεχνικών Έργων Περιφέρειας Θεσσαλίας: Στο Ταμείο Παρακαταθηκών οι αποζημιώσεις 2.172.411 ύψους ευρώ

για τις απαλλοτριώσεις στο οδικό τμήμα  από Δέλτα Καρδίτσας έως  την είσοδο Καρδίτσας

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας-Διεύθυνση Τεχνικών Έργων ενημερώνει τους πολίτες  που έχουν παρακείμενες ιδιοκτησίες στο τμήμα από Δέλτα Καρδίτσας έως  την είσοδο Καρδίτσας, ότι έχει γίνει  παρακατάθεση της απαλλοτρίωσης  (ΦΕΚ 433/Δ/8-7-2022  (Ειδοποίηση παρακατάθεσης αποζημιώσεων ακινήτων που έχουν απαλλοτριωθεί με την υπ’ αρ.116 (πρακτ. 7/06-06-2019) απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας (Δ’ 379), κήρυξης της απαλλοτρίωσης για την κατασκευή του έργου: «Βελτίωση Ε.Ο.30 Κατασκευή οδικού τμήμα-τος από Δέλτα Καρδίτσας έως είσοδο Καρδίτσας» με κ.α.  019ΕΠ00610017 της ΣΑΕΠ 006/1..). Η αποζημίωση των εκτάσεων και των επικειμένων τους, όπως σημειώνονται στο σχετικό κτηματολόγιο,  έχει κατατεθεί στο Γραφείο Παρακαταθηκών της ΔΟΥ Καρδίτσας, με την έκδοση των Γραμματίων παρακαταθήκης Νο 5965/14-06-2022 και Νο 5967/14-06-2022 συνολικού ποσού 2.172.411,03 ευρώ. Η αποζημίωση έχει κατατεθεί υπέρ των φερομένων ως ιδιοκτητών κατά τις ενδείξεις των σχετικών κτηματολογίων σε συνδυασμό με τις ενδείξεις της καθοριστικής των αποζημιώσεων απόφασης και θα καταβληθεί στα πρόσωπα που θα αναγνωριστούν δικαιούχοι με απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου της περιφέρειας των ακινήτων

Κατόπιν των ανωτέρω, παρακαλούνται οι ιδιοκτήτες / ενοικιαστές των παρακείμενων ιδιοκτησιών, να προβούν σε άμεση απελευθέρωση των χώρων που πρόκειται να καταληφθούν από τις νέες κατασκευές, προκειμένου να αποδοθεί ελεύθερο το μέτωπο εργασιών στον ανάδοχο, για να προβεί απρόσκοπτα στην έναρξη των έργων οδοποιίας, σημειώνοντας ότι ο ανάδοχος του έργου θα οριοθετήσει το εύρος απαλλοτριωμένης έκτασης.

Το έργο

Το αντικείμενο αφορά στη βελτίωση τμήματος του οδικού άξονα της Ε.Ο.30 από τον κόμβο του Δέλτα (Α/Κ Καρδίτσας της Ε65) μέχρι τον κόμβο Αθηνών (συμβολή του άξονα Καρδίτσα-Λάρισα με τον περιφερειακό Καρδίτσας). Πρόκειται για έργο συνολικού προϋπολογισμού 41.545.000 ευρώ, το οποίο ήδη εκτελείται  με την συναίνεση ορισμένων ιδιοκτητών, οι οποίοι αναγνώρισαν την σημασία του έργου ως προς την αξιοποίηση των ακινήτων τους αλλά και την οδική ασφάλεια των χρηστών της οδού και το ευρύτερο δημόσιο συμφέρον.

Συνοπτικά του αντικείμενο του έργου είναι :

1. Η κατασκευή  της  διαπλάτυνσης του οδικού τμήματος από το Δέλτα Καρδίτσας έως τον κόμβο Αθηνών συνολικού μήκους 6.0Κm, με συνολικού πλάτος 17,70m, με 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας και αμφίπλευρο μεταλλικό στηθαίο ασφαλείας στον άξονα της αρτηρίας καθώς και την προσαρμογή της κύριας αρτηρίας και των παράπλευρων οδών στον Α/Κ Καρδίτσας της Ε65 (Δέλτα Καρδίτσας).

2. Η κατασκευή   παραπλεύρου οδικού δικτύου εκατέρωθεν της αρτηρίας.

Διπλής κατεύθυνσης διατομής τύπου ε2  1+1 λωρίδων κυκλοφορίας πλάτους 6,5m ( 3,25m x 2 ) αλλά και    μονόδρομοι με πλάτος 5,5m (3,5m λωρίδα κυκλοφορίας + 2.0m στάθμευση) με πεζοδρόμια στα εξωτερικά άκρα των παράπλευρων. Επίσης από την μία πλευρά κατά μήκος της αρτηρίας κατασκευάζεται αμφίδρομος ποδηλατοδρόμος με επέκταση της διατομής του ενός πεζοδρομίου. Επίσης κατασκευάζεται  και κάθετο Δίκτυο-Τοπικές οδοί. Το κάθετο δίκτυο διαμορφώνεται με διατομή τύπου ε2 όταν είναι υπεραστικό και όταν είναι αστικού τύπου με διατομή πλάτους 7,0m. Οι τοπικές οδοί με διατομή τύπου ζ2 ή η2 ανάλογα με την λειτουργία τους και  το πλάτος της υφιστάμενης οδού που βελτιώνουν ή συνδέονται.

3. Η κατασκευή   κόμβων.

Το έργο ξεκινάει από τον υφιστάμενο κόμβο των κλάδων του Α.Κ. Καρδίτσας με την Ε. Ο. 30. Ο κόμβος αυτός κατασκευάστηκε πρόσφατα και είναι μορφής κυκλικής πλατείας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας.

Οι κόμβοι της κυρίας οδού είναι κυρίως  μορφής κυκλικής πλατείας και είναι :

1.Ο Ι.Κ. Αγίων Θεοδώρων μορφής Κυκλικής Πλατείας τετρασκελής περί την Χ.Θ. 0+610

2.Τον Ι.Κ. Προδρόμου μορφής Κυκλικής Πλατείας τετρασκελής περί την Χ.Θ. 3+190

3.Τον Ι.Κ. Σταυρού μορφής Κυκλικής Πλατείας τρισκέλη περί την Χ.Θ. 3+510

4.Τον Ι.Κ. Μέλισσας – Σταυρού μορφής Κυκλικής Πλατείας τετρασκελής  περί την Χ.Θ. 5+080

5.Τον Ι.Κ. Μέλισσας ο οποίος διαμορφώνεται ως σηματοδοτούμενη διασταύρωση

Ο κόμβος Μέλισσας  σχεδιάζεται ως σηματοδοτούμενος τετρασκελής δεδομένου ότι είναι επάλληλος με τον σηματοδοτούμενο κόμβο Αθηνών.

χαλβάς Γούναρης
roz-panthiras-adv1

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.