«Διαφοροποιημένη διδασκαλία: θεωρητικό πλαίσιο και πρακτική εφαρμογή»

Ενδοσχολική επιμόρφωση

«Διαφοροποιημένη διδασκαλία: θεωρητικό πλαίσιο και πρακτική εφαρμογή»

Την Τετάρτη 15-03-2023 και από τις 13.30μ..μ. έως 15.00μ.μ. στην αίθουσα Αγγλικής του 4ου Πειραματικού Γενικού Λυκείου Τρικάλων «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης», διεξήχθη το  επιμορφωτικό σεμινάριο «Διαφοροποιημένη διδασκαλία: θεωρητικό πλαίσιο και πρακτική εφαρμογή» με επιμορφώτρια την κα Ζήση Στεργιανή, εκπαιδευτικό, κλ. ΠΕ 02, του 4ουΠειραματικού ΓΕΛ Τρικάλων «Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης», στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Διαφοροποιώντας τη διδασκαλία και την αξιολόγηση των μαθητών στο γλωσσικό μάθημα: εναλλακτικές εφαρμογές με οδηγό τη διαφορετικότητα» με Συντονίστρια την κα Ζήση Στεργιανή, ΠΕ 02 και μέλη της ομάδας σχεδίου δράσης τους κ.κ Πουλιάνα Λουίζα, ΠΕ 06, ΚουφογιάννηΕυθύμιο, ΠΕ 02, Παπαδημητρίου Αθανάσιο, ΠΕ 02, Μιχαηλίδου Στέλλα, ΠΕ 02.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν συνάδελφοι εκπαιδευτικοί όλων των ειδικοτήτων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν το θεωρητικό και επιστημονικό πλαίσιο της διαφοροποιημένης διδασκαλίας,συμπεριλαμβανομένης και της εναλλακτικής αξιολόγησης, ως διδακτικού εργαλείου στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, ώστε αυτή να ενταχθεί συνειδητά στη μαθησιακή διαδικασία. Ταυτόχρονα, παρουσιάστηκαν παραδείγματα πρακτικής εφαρμογής της διαφοροποιημένης διδασκαλίας με ανταλλαγή απόψεων σε ζητήματα της επιστημονικής πλαισίωσης και της εφαρμογής της σε ποικιλόμορφα μαθησιακά περιβάλλοντα. Από τη συζήτηση διαπιστώθηκε ότι η διαφοροποιημένη διδασκαλία αποτελεί μια παιδαγωγικήκαι όχι απλώς μια οργανωσιακή προσέγγιση της μάθησης. Κύρια χαρακτηριστικά της είναι η συνειδητή επιλογή μεθόδου σχεδιασμού και διδασκαλίας μέσω ποικίλων διαδρομών για την επίτευξη ξεκάθαρων στόχων με εστίαση στους μηχανισμούς του θυμικού που επηρεάζουν την παρακίνηση για μάθηση και που στο κάθε άτομο είναι διαφορετικοί.

roz-panthiras-adv1
χαλβάς Γούναρης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *