Το νέο αίσχος των σιδηροδρομικών δρομολογίων της δυτικής Θεσσαλίας.

Οι ενδείξεις ήταν ήδη πολλές  και όσα έγινε γνωστό ότι θα ισχύουν από την ερχόμενη Κυριακή καθόλου δεν εξέπληξαν όσους προσπαθούν και αγωνίζονται χρόνια τώρα ώστε να μην καταργηθεί ο σιδηρόδρομος στη δυτική Θεσσαλία.

Από τα δρομολόγια που ανακοινώθηκαν οι  μόνοι που δεν εξυπηρετούνται τελικά είναι οι κάτοικοι της περιοχής μας.

Μετά τις διαρκείς υποβαθμίσεις της τελευταίας δεκαετίας,  τώρα με τα νέα δρομολόγια μπαίνει οριστική ταφόπλακα στον σιδηρόδρομο και στην δική μας περιοχή.

Μετά τα δρομολόγια της Θεσσαλονίκης υποβαθμίζονται στον μέγιστο βαθμό και τα δρομολόγια της Αθήνας.  Και αυτά τα κάνει με την ανοχή, αν όχι τη συνενοχή της κυβέρνησης, μια εταιρία που επιδοτείται από το κράτος ακριβώς για να εξυπηρετεί τους πολίτες του.  

Και το ερώτημα είναι, αφού οι κάτοικοι της περιοχής δεν εξυπηρετούνται, γιατί θα πρέπει να πληρώνουν φόρους γι’ αυτή την εντελώς άθλια και απαράδεκτη κατάσταση;

Γιατί να πληρώνει φόρους ο δυτικοθεσσαλός αν δεν έχει τη δυνατότητα τουλάχιστον να μπορεί να μεταβεί με ένα λογικό εισιτήριο στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη να τακτοποιήσει τις δουλειές του και να επιστρέψει την ίδια μέρα;

Είναι επιτρεπτό το πρώτο τρένο της ημέρας να φτάνει στην Αθήνα στις 13.03 το μεσημέρι και το τελευταίο από την Αθήνα να αναχωρεί στις 13.22;  Τι ακριβώς θα προλάβει να κάνει ο ταξιδιώτης στα 19 λεπτά της παραμονής του στην πρωτεύουσα; Ούτε απ’ τον σταθμό δεν θα προλάβει να βγει.

Υπάρχει βέβαια και η επιλογή να αναχωρήσει από την Αθήνα στις 15.22 και μετά να περιμένει δύο ολόκληρες ώρες στον Παλαιοφάρσαλοαπολαμβάνοντας  το ειδυλλιακό περιβάλλον της εκεί περιοχής.

Ποιον ακριβώς νομίζουν ότι μπορούν να κοροϊδέψουν οι υπεύθυνοι αυτής της αθλιότητας;

Γιατί το πρωινό τρένο που αναχωρεί από την Αθήνα για την Καλαμπάκα και το απόγευμα από την Καλαμπάκα για την Αθήνα βαφτίζεται ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ ενώ το ταξίδι διαρκεί μία ώρα περισσότερο από το ΙΝΤΕΡΣΙΤΙ; Για να ακριβύνει το εισιτήριο απλά;

Είναι λογικό το εισιτήριο Θεσσαλονίκη Καλαμπάκα με επιστροφή να κοστίζει 44.70 ευρώ ενώ υποχρεώνει τον επιβάτη να περιμένει στον Παλαιοφάρσαλο μισή ώρα το πρωί και μία ολόκληρη ώρα το απόγευμα;

Τελικά η δυτική Θεσσαλία ανήκει στην Ευρώπη ή στην Αφρική;  

Επειδή η υπομονή όλων έχει πια εξαντληθεί και ο κόμπος έφτασε στο χτένι περιμένουμε από τους υπουργούς κυρίους Σκρέκα και  Τσιάρα, τον περιφερειάρχη κ. Αγοραστό, τον δήμαρχο Τρικκαίων και πρόεδρο της ΚΕΔΕ κ. Παπαστεργίου και όλους του άλλους δημάρχους και βουλευτές της περιοχής μας να μην δεχθούν να γίνουν οι νεκροθάφτες του σιδηροδρόμου στην δυτική Θεσσαλία. Ας μην πάει χαμένος ο αγώνας για την ηλεκτροκίνηση.

Το τρένο δεν υπάρχει για να εισπράττει κούφιες επιδοτήσεις μια εταιρία που αδιαφορεί πλήρως για τις ανάγκες της κοινωνίας.

Μια εταιρία που κανονίζει τα δρομολόγια με ποια ώρα τη συμφέρει να πιάνουν δουλειά οι μηχανοδηγοί και όχι με ποια ώρα θέλει να ταξιδέψει ο κόσμος.

Εδώ και τώρα πρέπει να υποχρεωθεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να λειτουργήσει ώστε να  εξυπηρετείται το επιβατικό κοινό.

Διαφορετικά δεν υπάρχει κανένας απολύτως λόγος να δαπανά το κράτος δεκάδες εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο.

Πού πάνε αυτά τα χρήματα; Επιδοτούν τη γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης; Είναι άγονη αυτή η γραμμή και χρειάζεται επιδότηση;  Γιατί δόθηκαν τα χρήματα αυτά χωρίς διαγωνισμό; Γιατί οι περιφέρειες που έχουν γνώση των αναγκών των κατοίκων δεν είχαν λόγο για τα επιδοτούμενα δρομολόγια;

Αυτά είναι τα μεγάλα επιτεύγματα  της υπογραφής της σύμβασης ανάμεσα στο δημόσιο και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που τόσο παίνευε πρόσφατα το υπουργείο μεταφορών;

Ποιον επιτέλους νομίζουν ότι μπορούν να κοροϊδεύουν αυτοί οι κύριοι;

ΚΡΑΝΙΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ  Εκπαιδευτικός.

χαλβάς Γούναρης
roz-panthiras-adv1

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.