Καθημερινά σνάκ για εύκολη και ισορροπημένη διατροφή.

Η Διαιτολόγος  Μαρία Ραφαέλα Σιούτα μας συμβουλεύει….
ΒΡΏΜΗ

Η βρώμη είναι ένα θρεπτικό κ άκρως υγιεινό δημητριακό. Συνδυάζει σύνθετους υδατάνθρακες, φυτικές ίνες (οι οποίες βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου καθώς κ στην μείωση της χοληστερόλης αλλά κ να σε κρατήσουν χορτάτο για αρκετή ώρα).  και  βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Μπορείς να την καταναλώσεις είτε σαν γλυκιά επιλογή ( σε μπισκότα, σε μπάρες δημητριακών, σε porring δηλαδή  Χυλό βρώμης με γάλα ή νερό, είτε σαν αλμυρή εκδοχή πιτάκια βρώμης πχ τυροπιτάκι αντί για επιλογή σφολιάτας.

Γαλακτοκομικά

Μπορείς ακόμη, να επιλέξεις μια μερίδα γαλακτοκομικών (γάλα, γιαούρτι, τυρί) για το σνακ σου συνδυάζοντάς τα με κριτσίνια ολικής ή κράκες ή με 1 φέτα ψωμί ολικής ακόμη και με κάποιο φρούτο (το έχεις σκεφτεί αυτό, Εγώ ακόμη θυμάμαι την γιαγιά μου να τρώει είτε καρπούζι με τυρί είτε σταφύλι με τυρί και μου έκανε εντύπωση, όμως αυτός είναι ένας εξαιρετικός συνδυασμός τελικά, θα σου εξηγήσω σε κάποιο άλλο post το γιατί .) Επίσης,τα γαλακτοκομικά σου παρέχουν πρωτεΐνες αλλά και ασβέστιο που είναι απαραίτητο για την υγεία των οστών και των δοντιών σου.

Φρούτα

Τα φρούτα είναι πάντα μια άκρως θρεπτική επιλογή.Έξτρα tip για τα φρέσκα φρούτα είναι να τα καταναλώνεις (όσα τρώγονται) με την φλούδα πλένοντας καλά με άφθονο νερό, έτσι θα πάρεις της φυτικές τους ίνες και θα μειώσεις τον γλυκαιμικό τους δείκτη με αποτέλεσμα να μείνεις πιο πολύ ώρα χορτάτος. Είτε και αποξηραμένα (π.χ. σταφίδες, αποξηραμένα δαμάσκηνα) αποτελούν ιδανική λύση για το σνακ σας, συνδυάζοντάς με μια μικρή χούφτα ξηρών ανάλατων καρπών.

Ξηρούς καρπούς

Οι ξηροί καρποί θεωρούνται εξαιρετικά ωφέλιμοι για τον οργανισμό και δεν είναι τυχαίο, καθώς αποτελούν μια πολύ καλή πηγή πρωτεϊνών αλλά και των πολύτιμων ω-3 λιπαρών βελτιώνοντας την LDL χοληστερόλη και κρατώντας σε αρκετή ώρα χορτάτο! Έξτρα tip επέλεξε τους ανάλατους.
.Μαύρη σοκολάτα
Αντί για σοκολάτα γάλακτος κάνε μια προσπάθεια να εντάξεις στο διαιτολόγιό σου την μαύρη σοκολάτα καθώς αποτελεί πολύ καλή πηγή αντιοξειδωτικών ουσιών, ενώ έχει φανεί ότι επηρεάζει και τη διάθεσή μας, καθώς ενισχύει την παραγωγή της σεροτονίνης.

Συνδύασε τα :
• 1 φρέσκο φρούτο και 1 χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς
• 1 μπάρα βρώμης με μαύρη σοκολάτα και ξηρούς καρπούς
• 1 κεσεδάκι γιαούρτι με ξηρούς καρπούς ή και ντίπς λαχανικών
• 2 μπισκότα βρώμης με ξηρούς καρπούς ή και αποξηραμένα φρούτα
• 2 φρυγανιές ολικής με τυρί χαμηλών cottage, ανθότυρο, κατίκι και ντοματίνια

Μαρία Ραφαέλα Σιούτα

Διαιτολόγος Διατροφολόγος

https://www.facebook.com/mariarafaeladietitian/

 

χαλβάς Γούναρης
roz-panthiras-adv1

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.